lördag 7 maj 2011

Ny bytesomgång med sommartema!

Nu borde alla ha fått sina paket, om inte så borde det dyka upp senast kommande vecka, om det inte gör det så meddela mig.


Då är det väl dags att dra igång en ny hemlisbytesomgång. Tina överlåter till mig att hålla i den här omgången också, så tänk på att det är till mig, Helena/Lillofant, (lillofant snabela hotmail punkt com) ni ska gör anmälan om ni vill vara med. Vi har inte lyckats ändra mallen ännu så uppgifterna ute i vänsterkolumnen är felaktiga. Ni som var med förra gången måste alltså meddela igen om ni vill vara med. Bytet gäller endast boende inom Sverige eftersom portokostnaden blir hög när man skickar utanför landet.

Ett somrigt tema bör det ju bli den här gången, kom gärna med förslag! 

Sista dag att anmäla sig sätter jag till torsdag den 12 maj, så fördelar jag hemlisvännerna under nästa helg. Sista skickadag för sommarpaketet tänkte jag skulle vara den 27 juni.

5 kommentarer:

LINDUS sa...

Hej.
mitt paket skickas i morgon måndag...har väntat onödigt länge på leverans av vissa saker till paketet så tyvärr har mitt blivit försenat men skyndar till posten i morgon när sista tygbiten kommit.

LINDUS sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

Jag vill vara med :-D
fiffiluren.blogspot.com

Maria sa...

Hej
jag har mailat om att jag vill vara med i sommarbytet, hoppas mitt mail nått fram till dig :)

Tjohalia sa...

Tjohoo nu har mitt paket kommit! Och det var värt att vänta på. ;-) Tack så hemskt mycket Lindus!