söndag 7 augusti 2011

Höstbyte?

Det börjar väl bli dags för ett höstbyte. Skriv gärna en kommentar här om du är intresserad av att vara med. Förslag på ett tema tas gärna emot också.

Tillägg: Sista dag att anmäla sig till bytet är den 12/8. Jag fördelar byteskompisarna under helgen 13-14/8 och sista skickadag blir den 16/9. Skriv en kommentar här eller maila mig om du vill vara med: lillofant (snabela) hotmail punkt com

Paketet ska som vanligt innehålla följande:
* något sytt/stickat/virkat/pysslat till barnet
* 1m tyg
* överraskning till mamman
* något som har med temat att göra
* ett sybehör
* ett mönster
* Glöm inte skriva några rader! Alltid roligt att läsa något från den som gjort paketet.
Värdet ska vara runt 250-300 kr och portot ska inte räknas till det utan det tillkommer. Du kan inte heller räkna in arbetskostnad m m, och vad du skulle ha fått för dina sydda/virkade/stickade saker om du hade sålt dem ;)

13 kommentarer:

Anna sa...

Jag vill vara med!
/anna
Tultron.blogspot.com

lillaanna sa...

Jag vill också !
/Karin
Miniannan.blogspot.com

Camilla sa...

Jag är också gärna med!

Libe sa...

Jag är gärna med :) / Elisabeth

Tessans sa...

jag är också gärna med

Klockarbarn sa...

Jag vill också vara med.
klockarbarn.blogspot.com

Tjohalia sa...

Jag vill vara med! :-)

Elin sa...

Jag vill vara med i bytet. Räcker det med att skriva här så länge eller ska man maila också?

maria björklund sa...

hej
jag vill vara med! :)
maria@smultronbyn.se

Anna Johansson sa...

Jag vill också vara med
/Anna

Handmade by DoDo sa...

Jag vill också vara med!

/Marleine

handmadebydodo.blogspot.com

Handmade by DoDo sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Tessans sa...

skrev längre upp jag vill vara med men tänkte jag skriver mailen och blogen okså

saratherese.nilsson@gmail.com
http://lyckoborgens.blogspot.com/