torsdag 13 augusti 2009

"SKAPANDE"

Då är det dags för ett byte, jag hoppas att det blir några som vill vara med!

Jag tänkte att temat skulle vara SKAPANDE. Anmälan pågår till fredagen den 28e augusti och samma helg lottas alla och jag skickar ut vem din hemliga vän är. Sista skickdagen sätter jag till den 23e oktober, då har man nästan 2månader på sej att pyssla och skicka.

Paketet ska innehålla:
  • något sytt/stickat/virkat/pysslat till barnet
  • 1m tyg
  • överraskning till mamman
  • något "skapande"
  • ett sybehör
  • ett mönster

Tänk på att allt ska finnas med i paketet. Kostnaden, utan porto sätter jag till ca 250-300kr och givetvis får man stoppa i mera saker än det står i reglerna. Frakten är INTE inräknad i summan utan tillkommer utöver det du pysslat.

OBS OBS OBS

Vill du vara med så mejla mej på tina.sandstrom@live.se

Skriv ditt namn, adress och bloggadress. Jag "bekräftar" din anmälan inom ett dygn. Anmälan görs INTE här på bloggen utan till min mejl!

5 kommentarer:

Cecilia & Busiga ungar sa...

Hej. Jäg är jättegärna med i bytet. Ska bli jätteskoj....

busigaungar@hotmail.com

Mvh Cecilia

Caroline sa...

Jag vill också vara med!

Kalunji040 sa...

Hej Tisa. det var ett tag sen nu jag var med i ett byte så jag anmäler här nu till ditt byte.

Kram

Marie sa...

Nu har jag också anmält mig.

Sagagos sa...

Tack snälla Tisa för det fina paketet!

är det dags för en julklappsswap nu? ;)