söndag 7 november 2010

Avslut på halloween och nytt byte

OBS!!! Julbytet är igång!!!


Nu borde alla ha fått sitt halloweenpaket och jag hoppas att alla är glada och nöjda :) (gladast av alla är nog jag!! :)) Ni kan väl lämna en kommentar här under så jag vet att alla fått paket =)
Jag tänkte redan nästa helg dra igång ett nytt byte, med sista skickdag den 15e december så att alla hinner få sitt paket i tid. En tanke är om man skulle ha 2 teman? Så blir det lite lättare att pyssla, temat denna gången blir såklart jul men kanske även pyssel? Så blir det lite lättare att få ihop sitt paket kanske :) Vad tror ni?

Paketet ska som vanligt innehålla följande:
§ något sytt/stickat/virkat/pysslat till barnet
§ 1m tyg/eller bok
§ överraskning till mamman
§ något som har med temat att göra
§ ett sybehör
§ ett mönster
§ Glöm inte skriva några rader!! Alltid roligt att läsa något från den som gjort paketet.

Värdet sätts till 250-300kr och frakten tillkommer. Det är fritt fram att stoppa ner mer än vad som "ska" finnas med.

Vill du vara med i bytet så skicka ett mejl till med med ditt namn och adress, mejladress och bloggadress. Jag kommer inom någon dag svara på mejlet så du vet att du är med!

5 kommentarer:

LINDUS sa...

Jag har skickat och fått mitt paket...allt bra.
Skall maila och anmäla till nästa.

Petra / Popetotrora sa...

Mitt paket har kommit fram och allt var toppen!

Marie sa...

Jag har fått ett kanonfint paket! Är supernöjd. :-D

Sandra -Vildkatten sa...

Mina paket har kommit. Tack snälla. Men vem har gjort mitt i det lilla bytet?? Jag har inte ens en gissning.

Maria sa...

Hej
Jag har fått och skickat paket. Toppen fint paket fick jag :)