måndag 21 november 2011

Vi som är med i julbytet ska svara på dessa frågorna på våran blog! Läg gärna en länk som kommentar till detta inlägget så är det lättare att hitta tillbaka till frågorna när man ska dubbelkolla någonting =)

1. Hur många barn har du och vilken sort?
2. Huvud, kläder och fotstorlek på barnet/barnen?
3. Vad har du själv för storlek på kläder och fötter?
4. Är du nybörjare, medel eller avancerad på sömnad/stickning/virkning?
5. Någon annan hobby eller stort intresse?
6. Vilken typ av tyg/garn föredrar du?
7. Vill du ha en hel meter tyg eller går det bra med två halvmetersbitar?
8. Är du allergisk mot något?
9. Vad är dina favoritfärger? Finns det några färger du absolut inte gillar?
10. Prenumererar du på någon sy/sticktidning?
11. Nytt eller second hand?
12. Pojk/flick eller unisex?
13. Vilka material gillar du eller ogillar du?
14. Vilket litet pysseltillbehör skulle du behöva?
15. Är det något särskilt mönster du letar efter?
16. Bor du i hus eller lägenhet?
17. Kaffe eller te?

9 kommentarer:

Tjohalia sa...

Åh nej har jag missat ett byte? :-( Jaja jag får väl fler chanser hoppas jag. ;-)

Helena sa...

Oj, ser att jag också har missat att anmäla mig. :/

Camilla sa...

http://smillasdesign.blogspot.com/2011/11/hemlisbyte.html

Anonym sa...

Nu är mitt paket snart på väg:)

Anonym sa...

Idag har jag skickat mitt paket. Hoppas det hinner fram dit det ska innan jul. God jul på er alla!

Camilla sa...

Jag skickar mitt paket imorgon, men det ska hinna fram!

Anonym sa...

Har alla fått sina paket eller? Jag har inte fått nåt än....

Anna sa...

Jag är faktiskt lite besviken. Jag skickade iväg mitt Hemlispaket men jag fick inget själv...väldigt trist...

Lill-Fia Bus sa...

Det vore roligt med ett nytt byte snart! :-)