tisdag 23 februari 2010

Nu så..

Nu borde alla hemlispaket börja komma fram, jag hoppas alla haft roligt under bytet! Ni kan väl lämna en kommentar till detta inlägget när ni fått erat paket. Under v.10 tänkte jag dra igång ett nytt byte. Senast den 7e mars behöver jag veta om det är någon som INTE vill vara med i nästa byte. Kom också gärna med förslag om ni vill ha en ändring i paket-innehållet.

Om någon ny skulle vilja vara med så är det anmälan till min MEJL och INTE kommentar till detta inlägget. Anmälan ska innehålla namn, adress och bloggadress.

23 kommentarer:

~tina~ sa...

Jag har fått mitt paket och bloggar om det i dagarna :)

Strumpetossa sa...

JaG har fått mitt paket och bloggat om det. :)

Unknown sa...

Meddelar här att mitt paket kommer att bli en aning försenat, men det är så gott som klart för att postas, så jag skickar iväg det i dagarna.

Sanna sa...

Mitt paket är skickat och har även fått mitt hemlispaket ock är jätte nöjd och glad =)

LINDUS sa...

Jag har fått mitt skickat idag...några dagar sent men haft krångel med maskin...sorry.
Är absolut med nästa runda!

Libe sa...

Jag fick mitt jätte fina paket idag :) kommer att blogga om det imorgon. Jag har också skickat iväg mitt paket. - mitt förslag till nästa tema är "sport" :-)

Sandra -Vildkatten sa...

Mitt paket kom idag och har haft på mig min del ända sen dess. Dessutom är nog tyget torrt snart, då jag lägligt nog precis skulle tvätta :P Bloggar snart om det.

Har skickat iväg mitt, men var lite sen jag med. Men ska absolut vara framme innan veckan är slut

Sporttema låter skoj

FrökenC sa...

Jag har fått mitt paket... men eftersom vi hade blåst och -24 grader ikväll så vägrade jag gå och hämta det efter jobbet kl 19.00... Men ska hämta imorgon och bloggar om det då också... jag längtar!!! =)

Dessutom skulle jag bli glad om man kunde ställa om kommentar inställningarna. Jag heter ju numera mammalito och har ett eget domännamn, så jag kan inte kommentera nu om jag inte använder min gamla krumeluradress... och den är ju liksom inte jag längre...

Maria sa...

Har fått mitt paket-supernöjd-ska blogga så fort jag hinner:) Mitt paket är också på väg

Maria sa...

Önskar att vi gick tillbaka till överraskning till mamman instället för något sytt/stickat/virkat/pysslat till mamman som vi har nu. Personligen syr jag inte vuxen kläder/kan ej sticka och kan ej virka, känns lite begränsat med pysslat till mamman.
Ett önskemål från mig!

Unknown sa...

Mitt paket postades igår. Jag har inte ännu fått något paket ännu, kanske det kommer nästa vecka!

GR sa...

Jag har fått mitt paket med många fina saker! Kommer att blogga om det snart. Paketet jag skickat har oxå nått sin mottagare har jag sett! Det var första gången jag var med och jag tycker att det var jätteskoj så jag är gärna med igen. Håller med om som tidigare sagts att det kan vara svårt med något pysslat till mamman, och att en överraskning kan vara ett alternativ.

Sagagos sa...

jag har fått mitt paket men tyvärr inte hunnit blogga, men hoppas på slutet av veckan då maken e på kurs och jag är ensam med barnen... då vore det för mkt begärt med egentid ;)

men tack snälla för vårt paket!

Sandra -Vildkatten sa...

En överraskning till mamman tycker jag med låter som en bra idé. Känner mig oxå väldigt begränsad på den punkten...

Unknown sa...

Jag har fortfarande inte fått något paket. Undrar om hemliga vännen skickat det? Hoppas det inte försvunnit på posten :-(.

Maria sa...

Till min hemlisvän! Paket var skickat kom som ett brev på posten tillbaka till mig(!?) För att göra en lång historia kort*smile* Paketet avgår återigen imorgon och jag hopas du får det inom kort. SORRY x 1000 ggr :)

Sagagos sa...

jag har en önskan att lägga till i nästa paket...
en del gör det redan men inte alla, men jag tycker det är så kul att höra hur personen har tänkt och lite så när jag får paketet, så kan man inte försöka att skriva några rader när man ändå skall skicka paketet...

det tycker jag är så trevligt när man öppnar...
:D

Sanna sa...

.. Tycker det är lite synd att alla inte bloggat om det, det har allt gått en stund o förhoppningsvis har alla fått sina paket, men tyvärr så vet jag inte om min hemliskompis fått det jag skickat då jag inte sett nått på bloggen eller här... :(

vouffen sa...

Jag har inte fått mitt paket ännu... jag vet att det var lite försenat för det skrevs på min blogg, men jag vet inte hur mkt... lite orolig bara så det inte kommit bort... du hemlige vän får gärna ge dig till känna så kan vi undersöka saken...?
Mvh Åsa vouffen

Anonym sa...

Hej Åsa/Vouffen!
Det är jag som är försenad. Jag postade det i fredags, såg att de inte kommit idag....hoppas verkligen det kommer imorgon.
Hör av dig!

Unknown sa...

Tack för fina paketet hemlisvännen! Jag har bloggat om det. Undrar om paketet jag skickade nått fram, har inte hört nåt?

Jag kommer tyvärr att avstå nästa runda p.g.a. mycket annat på G. Dyker säkert upp igen en annan runda! Det har varit roligt att delta, och två fina paket har jag fått!

Ha det fint allihopa!

vouffen sa...

Nu har paketet kommit :) ! Tack så mkt! Jag kan dock INTE lista ut vem du är, så du får gärna kommentera på min blogg och avslöja dig :) !

Marie / Tjohalia sa...

Jag fick mitt paket i tisdags men har inte hunnit blogga om det än. Ska försöka hinna det idag eller imorgon.