söndag 11 juli 2010

Avkoppling

Jag tänkte mej ett litet byte bara för mamman. Detta är ett "eget" byte och hör inte ihop med det större bytet i inlägget här under.
Jag tänkte att detta bytet ska innehålla följande:
  • en bok
  • en överraskning till mamman, köpt eller något du gjort själv (det sistnämnda är nog roligast :)
  • något som har med avkoppling att göra

Värdet sätter jag på ca 150kr och portot tillkommer.

Antingen överraskningen eller det som har med avkoppling att göra ska vara gjort av dej :) Minst en pysslad sak :)

Mejla mej namn, adress, mejladress och bloggadress om du vill vara med i bytet. Så fort vi är minst 4 st så drar jag igång bytet!

Vi som deltar i detta bytet har 2v på oss att göra klart det och skicka, det är ju inte så stort :)

tina.sandstrom@live.se

glöm inte skriva avkoppling om det är detta bytet du vill vara med i så jag inte förväxlar :)

Bytet är igång!

3 kommentarer:

Marie sa...

Idag skickar jag paketet till min hemlige vän. :-)
Håller tummarna för att hon blir nöjd med innehållet... ;-)

Unknown sa...

Glad blev jag verkligen!!! Tjiho!

Husfrun på landet sa...

Jag fick mitt paket igår, tusen tack hemlige vän, jag vet vem du är :D

Skickade mitt paket igår, ute i sista sekund...