lördag 3 juli 2010

Hej!

Nu börjar paketen så smått trilla in, ni kan väl lägga en kommentar här när ni fått dom! Jag erkänner att jag passerade deadline så även mitt paket blir ett par dagar försenat, men borde komma fram på måndag :)
Ni kan väl redan nu börja fundera på om ni vill vara med i nästa byte. Jag väntar någon vecka till innan jag drar igång det, ska bara överleva värmen först :) Värmen, alla flugor (bor nära en grisfarm) och pollenallergin får mej att gå på sparlåga.. medicin får jag inte ta när jag ammar så det är sådär kul med sommaren mellan varven :/
Må gott i solen!

14 kommentarer:

Libe sa...

Jag har skickat iväg mitt paket ,lite försenat men det borde komma fram i början på veckan. Själv åker jag bort imorgon och kommer inte kunna blogga om mitt paket (som ännu inte kommit) förens jag kommer hem. Jag är gärna med i en omgång till. Trevlig sommar./Elisabeth

Anonym sa...

Jag har både skickat och fått mitt paket. Vill gar.a vara med på nästa byte, vad blir de för tema då tro ;) ?

lillasyster - made by sanna sa...

De anonyma kom ifrån mig, sanna ;)

Helena sa...

Jag skickade mitt paket förra veckan, och väntar på att få ta emot ett. Vi åker på semester en vecka nu så jag kommer inte att få det förrän efter nästa helg!

Husfrun på landet sa...

Jag har skickat mitt paket, och fått meddelande att det kommit fram :)

Jag är gärna med i nästa byte, men vi kanske kan ha lite uppehåll för semester? Jag har då inte så mycket tid eller tillfälle att sy nu under sommaren..

Sagagos sa...

jag är oxå gärna med men kan vi inte ha skickdatum sista september? vi bor i stugan 1ROK och det var inte enkelt att åka till stan med 2 "huliganer" som inte sett sina rum på 1 månad och försöka sy*L*

jag vet att mitt paket kommit fram men jag har inte fått mitt ännu... tänkte åka hem och kolla en sväng idag och hoppas på paket ;)

Lene sa...

hej hej

hur funkar det med hemlisbuterna? ser dem i varenda blogg nästan ;)
måste man vara duktig på sömnad? hur går ni tillväga?

Helena sa...

Jag har hämtat ut mitt paket, bloggar om det lite senare.

katta sa...

Jag har fått och skickat mitt paket, däremot var jag lite försenad..
Det här var en jätterolig upplevelse, lite julafton över det hela:)

Ulrika sa...

Min paket avi kom idag så jag skall hämta paketet i morgon. Är väldigt nyfiken.

Rostis sa...

hej fick mitt jättefina paket i måndags, hinner dock inte vara med i bytet i fortsättningen. (inspirationsbrist = inte såna paket som jag egentligen vill skicka)

Ulrika sa...

Har hämtat mitt paket nu. Jätte fint, får kika runt sedan för att se om jag kan lista ut vem som skickat. Nu skall här åka och städas på dagis.

Husfrun på landet sa...

Nu har jag fått mitt paket :)
Ska försöka hinna blogga det i helgen, mellan badlek och kalas :)
Det är iallafall ett jättefint paket!!

Marie sa...

Idag så fick jag mitt paket!
Har bloggat om det om ni är nyfikna på vad det innehöll. ;-)