lördag 19 mars 2011

Ny bytesomgång

Hej! Helena/Lillofant som gästbloggar här. Tina har fått förhinder den här hemlisomgången så jag erbjöd mig att hålla i ett vårbyte. Tänkte mig att det nya bytet drar igång i slutet av månaden. Ni får gärna komma med förslag på vilket tema det ska vara på bytet. Vår/påsk/försommar, eller kanske något annat? Skriv gärna en kommentar här.

Den som vill vara med mejlar mig sitt namn, adress, mejladress och bloggadress senast 26/3 så fördelar jag byteskompisarna nästa helg. Vill ni att bytet ska ha påsktema så blir det snabba ryck efter att anmälningstiden har gått ut, då har man cirka 3 veckor på sig att färdigställa och skicka paketet så att det är framme innan påsk. Mejladressen som ni anmäler er till är: lillofant[at]hotmail[punkt]com Byt så klart ut [at] mot @ och [punkt] mot .

Paketet ska som vanligt innehålla följande:
* något sytt/stickat/virkat/pysslat till barnet
* 1m tyg/eller en bok
* överraskning till mamman
* något som har med temat att göra
* ett sybehör
* ett mönster
* Glöm inte skriva några rader! Alltid roligt att läsa något från den som gjort paketet.

Värdet ska vara runt 250-300kr och portot ska inte räknas till det utan det tillkommer.

Inga kommentarer: