söndag 8 november 2009

Hemliga vännerna utdelade

Nu borde alla ha fått sin hemlis och även ett mejl med adresslista och frågor att svara på på sin blog. Mejla mej om någonting skulle ha blivit galet så rättar jag till det =)
Sista skickdag sätter jag till 16 december, så hinner det fram till julafton och paketet ska innehålla följande:

§ något sytt/stickat/virkat/pysslat till barnet
§ 1m tyg/eller bok
§ något sytt/stickat/virkat/pysslat till mamman
§ något "juligt"
§ ett sybehör
§ ett mönster (gärna önskemål)

3 kommentarer:

Sagagos sa...

Någon vänlig själ som kan lägga upp frågorna här?
jag har för gammalt word så jag kan inte öppna filerna... *är nyfiken*

Maria sa...

ÄNDRING!!!!
Till min byteskompis, tjejen har dubbelstorlek 86/92, glömde skriva det:) Hoppas du läser detta. Annars kanske Tisa kan vidarbefodra detta så ev. klädesplagg inte blir för liten:)

FrökenC sa...

Kanske de nya bytesvännerna borde få sina länkar!! Så det är lätt att hitta till alla!! :)